Blog about grey

Neen, het gaat niet over Mr. Grey vandaag. Ik vind grijs gewoon een hele mooie kleur om ton-sur-ton te dragen. Dat is iets wat ik klanten in de winkel ook vaak aanraad. Grijs is helemaal geen saaie kleur, integendeel! Je kan er veel kanten mee uit en het is altijd stijlvol. Kijk zeker mee naar mijn outfit van vandaag en oordeel zelf.

Ik shopte deze grijze broek vorig weekend bij Zara Hasselt. Over ons weekendje Hasselt lezen jullie aan het einde van de week meer. Deze broek is erg comfy en veelzijdig. De witte streep op de zijkant verlengt je benen. Je vindt ze tegenwoordig bijna overal. Ik combineerde ze met een basic grijs sweater. Ik draag er nu mijn zwartpelsen loafers onder, maar je kan de broek even goed combineren met een laarsje of sandaaltje met hoge hak. Wat vinden jullie van mijn netkousjes? Die kocht ik bij Calzedonia en hebben een bandje in zwart en ziler. Ik ben meer fan van deze korte kousjes, dan van de netpanties.

Sinds gisteren is het officieel lente, maar daar is niet veel van te voelen. Ik haal dus een goede jas uit de kast. Deze heeft gebreide mouwen en bruinpelsen zakken. Deze jas van River Woods is enorm leuk, maar ik kan niet wachten tot ik hem kan inwisselen voor een lichter exemplaar.

 XOXO,

Laura

*Disclaimer* Dit artikel wordt niet gesponsord, onderschreven of beheerd door, of geassocieerd met de vernoemde merken.

Een gedachte over “Blog about grey

Plaats een reactie