Blog about Monki

Zoals jullie al gemerkt hebben, opende Monki 2 weken geleden zijn grootste winkel en dat in ‘t Stad. Ik was erbij op de persopening en kon gelijk wegdromen bij al dat moois (en lekkers). Als je er zelf al geweest bent, weet je wat ik bedoel. Zeker verderlezen dus, want je kan er eindeloos scoren. Kledij, accessoires, lingerie, ik wil het gewoon allemaal.

Van zodra ik Monki binnenkwam, viel het me vooral op dat dit echt een concept voor de jeugd is. Dat kan je al aflezen aan het interieur: denk aan heeeel erg veel bling. De trap zou ik liefst van al copy+pasten naar mijn huis. Of is dat too much? Het interieur is een pluspunt, maar ik keek ook mijn ogen uit met zo’n prachtige collectie. Vooral de jassen en de broeken spraken me erg aan. Sorry credit card. Crop tops laat ik in de winter liever links liggen. 1 nadeel: te weinig paskamers voor zoveel shoppers die erop uit zijn alles wat blinkt te passen.

 

Zoals ik al zei vind je bij Monki ook een hoop leuke accessoires en hebbedingetjes. Het lingerie-aanbod is beperkt tot onderbroekjes en bralettes, maar wel supermooi en heel onder-de-kerstboom-proof. Ik heb alvast duidelijk gemaakt wat er op mijn verlanglijstje staat. Alles buiten die crop tops dus. Ook het aanbod van schoenen was eerder beperkt, maar voor opvallende, jeugdige creaties ben je aan het juiste adres.

 

Die avond was er natuurlijk een heleboel leven in de keet. Superlekkere donuts, cupcakes, snoepjes, biertjes, cocktails. De juiste droogjes en natjes waren er dus allemaal. 2 DJ’s zorgden voor de juiste schijven. Ik weet alvast dat ik er een nieuw favoriet adresje bij heb. Thanks for having me!

 

 

XOXO,

Laura

*Disclaimer* Dit artikel wordt niet gesponsord, onderschreven of beheerd door, of geassocieerd met de vernoemde merken.

 

Plaats een reactie